FAQ - Často kladené otázky

  • Keď si objednám jedlo z Vašej ponuky, príde mi čerstvé?

    Pečivo, ktoré dodávame, sa vždy pečie skoro ráno v deň dodania, dokonca aj v nedeľu. Takisto ovocné šaláty sú vyrábané v to ráno, tesne pred doručením. Vždy dbáme na čerstvosť a kvalitu – všetky produkty sú absolútne čerstvé – garantované!

  • Ako vyberáte sortiment do ponuky?

    Pri každom novom produkte, ktorý zaraďujeme do ponuky sa sústredíme na dôsledný prieskum toho, čo nám trh ponúka a vyberáme tie najkvalitnejšie druhy. Snažíme sa zamerať na bio a handmade výrobky, podporovať slovenských výrobcov, či chránené dielne, pokiaľ nenájdeme dostatočne kvalitný produkt na Slovensku, volíme sortiment buď z Rakúska alebo Českej republiky.

  • Musím si objednať hotový Brunch balíček?

    Nie, nemusíte, naša stránka ponúka dve možnosti – buď si vyberiete z už hotových balíčkov, ktoré máme v ponuke, alebo si môžete nakombinovať ľubovoľný, podľa Vašich preferencií – to, čo máte radi, v ponuke Brunch na mieru. Dokonca mu dodáte ešte viac na exkluzivite, ak k nemu pridáte aj šampanské, ručne robenú čokoládu, kvety či tortu a ďalší zaujímavý doplnkový sortiment.

  • Môžem si objednať cez telefón?

    Bruncher.sk funguje výhradne prostredníctvom online objednávok. Na našej stránke si môžete prezerať produkty, prečítať zloženie, pozrieť ako vyzerajú a následne si tak ľahšie a prehľadnejšie objednať. Samozrejme budeme radi, keď nám zavoláte, ak máte nejaké otázky, špeciálne požiadavky či pripomienky k objednávke.

  • Môžem si objednať brunch, kedykoľvek chcem a na ľubovolný čas?

    Termín uzavretia objednávok je do 12.00 predošlého dňa pri štandardných objednávkach. Ak máte akékoľvek špeciálne požiadavky, ako napr. narodeninové torty, kostým a pod., potom nám, prosím, dajte vedieť optimálne v 3- dňovom predstihu. Donášku bežne zabezpečujeme pondelok až nedeľu v čase od 08.00-12.00, po dohode však je možné doručenia aj mimo týchto hodín.

  • Môžem si objednať ráno v deň, kedy chcem doručiť brunch?

    Vo výnimočných situáciách poskytujeme aj takúto možnosť, avšak je potrebné nám zavolať na naše telefónne číslo + 421 915 793 276, aby sme mali možnosť hľadať riešenie, ako Vám vyhovieť. V budúcnosti však plánujeme rozvoj práve takýchto ad-hoc objednávok.

  • Prečo nedodávate čerstvo vytlačené ovocné šťavy?

    Nakoľko čerstvo pripravená ovocná šťava by sa mala vypiť čo najskôr od jej vyrobenia, aby si zachovala všetky dôležité vitamíny v najvyššej kvalite, rozhodli sme sa, že Vám radšej ponúkneme 100% ovocné šťavy lisované za studena, ktoré sú už ošetrené jemnou pasterizáciou – a tým chránia uchovanie dôležitých vitamínov. Ak si však želáte aj napriek tomu čerstvú šťavu, vieme Vám to po dohode zabezpečiť.

  • Robíte aj dovoz pre biznis porady, školenia, či catering?

    Samozrejme, ideálne bude, keď nám zavoláte a prejdeme si Vaše požiadavky. Radi sa staneme Vaším partnerom pri takýchto udalostiach.

  • Ponúkate garanciu vrátenia peňazí?

    Áno, poskytujeme 100 % garanciu spokojnosti – ak nie ste spokojní s akýmkoľvek naším produktom či službou a oznámite nám to pri preberaní donášky, postaráme sa o náhradu alebo Vám vrátime peniaze späť.

  • Ako môžem zaplatiť za objednávku?

    Môžete si zvoliť platbu prevodom, kde treba počítať s termínom platby 2-3 dni dopredu (ak máte účet v inej ako Tatrabanke) od dátumu doručenia objednávky (objednávku vybavujeme až po úhrade).
    Pokiaľ disponujete hotovosťou a neradi kupujete vrece ešte predtým, ako ste videli mačku v ňom, počkajte si na doručenie brunchu a zaplatíte v hotovosti. Myslite však na to, že ak objednávate brunch pre niekoho blízkeho, s ktorým si ho chcete vychutnať, platba pred ním nemusí byť vhodná.

    Najnovšie môžete uskutočniť platbu aj prostredníctvom aplikácie VIAMO na naše telefónne číslo 0915 793 276.

  • Vo vašej ponuke mi chýba nejaký konkrétny sortiment, môžete ho doplniť?

    Bruncher sa snaží v maximálne možnej a zdravej miere prispôsobiť Vám a Vašej chuti, preto neváhajte a napíšte nám na info@bruncher.sk, čo Vám vo výbere chýba. Pokiaľ to bude spĺňať naše požiadavky na sortiment, radi to zaradíme do ponuky. Takisto ak máte pre nás tipy na zdravé či homemade výrobky, o ktorých nevieme, budeme vďační, ak sa s nami o ne podelíte.

  • Ako sa ku mne môj brunch dostane? Nie som Blavák :)

    Služba zatiaľ funguje iba v hlavnom meste, no pohrávame sa s myšlienkou rozšíriť ju aj ďalej, určite Vás potom budeme informovať. Zatiaľ môžete využiť donášku aspoň pri Vašej návšteve Bratislavy a spríjemniť si tak pobyt v našej metropole.

  • Dostanem niečo zadarmo?

    U nás neplatí, že nič nie je zadarmo – ku každej objednávke vám totiž pribalíme kvalitnú prírodnú minerálnu vodu Jana zdarma, aby sme tak podporili Váš pitný režim. Takisto ak si objednáte nad 40 Eur, dopravu máte od nás grátis.